Wednesday 23 March 2011

Brand new days

 GoogleTranslate.

▼ソウルマッコリ(22日発売)の広告がちらほら出てきました。
Seoul Makgeolli  (Release 22) ad came out here and there.


  昨夜Twitterで大笑いしあったみなさん、本当に元気でましたね、ありがとう。

まずその1:「ふって、すっきり、マシッソヨ。」について。
ちょ!グンソクは何も悪くないぞ。w
このコピーを考えた会社のおえらいさま方、、うん、、。。
みんなで「CMでもこの台詞言うのかな、やっぱ言うよね…えぇ本当に言う?!」っていうやりとりw。

どっちの広告にも入ってるから、言うんだろうねwwww

そして「いつもいい意味で期待を裏切ってくれるよね。」とポツリいうR。笑
これで「グンソクだっせ~って言われるんだ~笑」とRちゃん。笑

「すっきりしない気持ちのことを恋、と呼んだりします。」

そっかぁ~。ふぅぅうん。

その2:ソギが持っているマッコリがさかさまという件について。
気付いた時は爆笑だったんだけど、なんかそれが普通なのかね、堂々と逆だし。
微炭酸だから?逆さのが沈殿防げるにか?

Everyone had a good laugh at Twitter last night, I really Demashita well, thank you.
The first one: "waving, clean, Mashissoyo." On. Wait! I Gunsoku is anything wrong. w If you think our company is great for us this copy, yeah. . Everyone "CM: You say that this dialogue, but I thought I'll say ... Yeah really say?!" Called interact w.
Which I'm in the ad as well, I guess say wwww
And "I mean I hope I will always betray." Refers to Potsuri R. Lol This "Gunsoku Dasse - lol - I'd be told" and R chan. Lol
"Vague feeling that love, or call and then."
- Along huh. Fu Uuun.
Part 2: The upside on the matter of the rice wine has Sogi. It was hilarious but when I realized, I do something that was normal, however imposing reverse. Because fine-carbonate? How to prevent precipitation of the upside? 



いずれにせよ、
グンソクは悪くないにだ。笑
In any case,
Gunsoku is the bad. Lol





お酒は強いのにマッコリは嫌いです。がっがんばります。笑

そして発売中の首都圏版のぴあにもグンソクが載っているようです☆リンク
表紙はジョニーデップ☆ですっ!
そして次号(3/31)にもキムハヌル×チャングンソクと書かれているので登場するようですね。

(雑誌情報はみなさんの情報を元に掲載させていただいてます。
何にもついてけないので…みなさんありがとうございます。)

Sake is rice wine, but I do not like strong. My best wishes. Lol

link seems to be listed as well Gunsoku metropolitan version of PIA and sale
Johnny Depp grinded on the cover!
And the next issue (3 / 31) × Kimuhanuru I also like it to appear that says Changunsoku.

(The information I will post the magazine I based on the information to you.
Kenai anything about it ... Thank you. )


****************************************

こちらはK BOOMのLounge Hページ
2/15Zepp tokyo 
Here is the Lounge H K BOOM Page
2/15Zepp tokyo

  

 

No comments:

Post a Comment